گاوصندوق نسوز چیست؟

گاوصندوق نسوز چیست؟

خطر سرقت و کلاهبرداری در سال های اخیر افزایش یافته است، بنابراین لازم است اقدامات لازم برای محافظت از اسناد محرمانه، اطلاعات دیجیتال و سایر اشیاء با ارزش خود با خرید گاوصندوق محافظت شود. گاوصندوق نسوز یکی از موثرترین راه حل ها برای محافظت از وسایل شما در برابر سرقت و همچنین در برابر آتش سوزی است.

چرا گاوصندوق نسوز انتخاب کنیم؟

خطر آتش سوزی را نباید نادیده گرفت. در واقع، آتش سوزی می تواند در عرض چند دقیقه به دلیل منبع انرژی یا اشتعال انسانی با عواقب جدی رخ دهد. در پاسخ به این خطر، گاوصندوق نسوز وسیله ای موثر برای محافظت از محتویات شما در برابر آسیب و از بین رفتن است.

شما می توانید اسناد، پول نقد، جواهرات، اسلحه یا سایر اشیاء با ارزش را بدون نگرانی در گاوصندوق نسوز ذخیره و محافظت کنید. گاوصندوق های نسوز فروشگاه خیر مقدم با تمام استانداردهای امنیتی اروپا و همچنین استانداردهای ایمنی محافظتی مطابقت دارد.

به لطف این مواد نسوز، گاوصندوق نسوز می تواند با نگه داشتن دمای زیر 1000 درجه وسایل شما را به مدت 30 دقیقه و برای مقاوم ترین آن ها تا 120 دقیقه در برابر آتش محافظت کند و در نتیجه از سوختن آنها در داخل گاوصندوق جلوگیری کند.

گاوصندوق نسوز از مواد بسیار جامد ساخته شده است: بدنه دو جداره، قفل جانبی و بالا توسط پیچ های گرد جامد و ریل قفل ممتد در سمت لولا، این گاوصندوق را به سنگری واقعی در برابر سرقت و آتش سوزی تبدیل کرده است. در برابر ضربه ها و همچنین در برابر هرگونه خطر ساییدگی و سایش بسیار مقاوم است و به آن اجازه می دهد تا سال ها وسایل شما را ایمن کند.

گاوصندوق نسوز با 3 نوع قفل امنیتی

قفل تک کلیدی (دو بیتی)

 

قفل تک کلیدی (دو بیتی): گاوصندوق با کلید باز و بسته می شود. اگر تنها فردی هستید که به گاوصندوق دسترسی دارید و خطر گم شدن آن وجود ندارد، این قفل پیشنهاد می شود.

 

 

قفل الکترونیکی: گاوصندوق با ترکیبی برنامه ریزی شده باز می شود.

قفل الکترونیکی

 

 

 

 

قفل بیومتریکقفل بیومتریک: گاوصندوق با ترکیبی برنامه ریزی شده و چندین اثر انگشت biométrique caffre fort باز می شود.

قفل های اخیر برای مدیریت ساده توسط چندین فرد مورد اعتماد توصیه می شود.

هر قفلی را که انتخاب کنید، گاوصندوق شما از امنیت بالایی برخوردار خواهد بود. این قفل‌های زرهی به عنوان مقاوم‌ترین قفل‌ها در برابر هرگونه شکستگی یا تولید مثل شناخته می‌شوند.

 

گاوصندوق نسوز چگونه کار می کند؟

گاوصندوق نسوز مانند گاوصندوق سنتی با محافظت از وسایل شما در برابر هرگونه نفوذ به لطف مواد ضد سرقت جامد و سیستم باز و بسته شدن ایمن شده با کلید، کد الکترونیکی یا اثر انگشت عمل می کند. این گاوصندوق با محافظت از وسایل شما در برابر آتش سوزی به مدت 30، 60، 90، 120 دقیقه برای مقاوم ترین، مقاومت بیشتری ارائه می دهد.

اگر می خواهید تمام اقدامات لازم را برای اطمینان از امنیت 100 درصدی اسناد و اشیای قیمتی محرمانه خود انجام دهید، این گاوصندوق بهترین راه حل موجود در بازار است.

گاوصندوق نسوز خود چگونه خریداری کنیم؟

از آنجایی که گاوصندوق شما در برابر سارق و مقاوم در برابر آتش است، نیازی به پنهان کردن آن در مکانی که نتوان آن را پیدا کرد وجود ندارد زیرا سارقان در جستجوی خود می توانند محل شما را غارت کنند. همچنان می توانید آن را در کمد قرار دهید تا از دید شما دور باشد و به راحتی در دسترس شما قرار گیرد.

برای جلوگیری از هر گونه دردسری، به لطف خدمات اضافی که ما ارائه می دهیم، امکان تحویل، مونتاژ و نصب گاوصندوق شما وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

3 نظر درباره “گاوصندوق نسوز چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید تا پست های مورد نظر خود را ببینید.
سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید